martes, 7 de octubre de 2008

Eager


Avui us recomano un llibre (Bé, en realitat ens el recomana l'Oriol Domènech, un nen de cinquè). Es titula Eager i el publica l'editorial La Galera (també està publicat en castellà). La seva autora és la Helen Fox i aquest és el seu argument:

Eager no és com la resta de robots. Pot pensar i prendre les seves pròpies decisions. I també es fa moltes preguntes: Per què és diferent? Per què el seu millor amic és un nen? I per què, de sobte, altres robots ataquen els seus amos i surten al carrer?

Si voleu us podeu descarregar les primeres pàgines des de la web de l'editorial La Galera (http://www.eager.cat/). La web està força bé, amb animacions i descàrregues.

Si algú se l'ha llegit, que ens deixi un comentari.

Fins aviat.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

M’he intentat descarregar les primeres pàgines del llibre però quan intento obrir la web no em surt res. Algú sap que puc fer ??

Anónimo dijo...

Probablement necessitas descarregar-te abans algun pluggin, com el flash o l'últim Acrobar reader

Anónimo dijo...

Moltes gracies. M’ho vaig descarregar i ja ho he llegit. M’ha agradat molt i a lo millor m’el compro

Anónimo dijo...

Aquest llibre al comançament es una mica pessat però a mida que vas llegint es més divertit fins que arriva un punt que es tan guai que t'enganxe completament.

Us el recomano.